Re: pamięci RAM firmy Kingmax?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 01:23:45 MET DST

mac:

> Interesują mnie opinie o pamięciach RAM firmy Kingmax. Warto je brać?

wg mnie nie.
chociaz sam mam w tym momencie w swoim komputerze kingmaxa i sprawuje sie
dobrze [pracuje juz ponad 2 lata], to jednak nikomu bym tej firmy z
czystym sumieniem nie polecal. moze sie poprawili, ale mniej wiecej rok
temu mialem kilkunascie komputerow z problemami, za ktore wine ponosil
ram. padal roznie po 2 tygodniach, po pol roku. dodatkowo kilka sztuk
kingmax hardcore, ktore trafily w moje rece, tez jakis rok temu, wrocily
na reklamacje - wszystkie co do jednej, niestety. a najgorsze w tym
wszystkim bylo to, ze swieze kostki przechodzily testy w komputerach.
dopiero jak sie porzadnie wygrzaly zaczynaly sypac bledami.

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org