Re: dla divxow: Co lepiej dokupic - ramu czy lepsza k video?

Autor: LUK\)!\)$ <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 21:51:14 MET DST

> kompik: PII 400 hz / 64 ramu
> ale divxy na tym niechodza zbyt dobrze = czasem w ogole w najlepszym
> wypadku skakaja
> co lepiej dokupic by filmy chodziy normlanie - lepsza karte video
> (obecnie jest jakas zwykla S2 2 mb)
> czy wiecej ramu (obecnie jest 64)
> ---- znaczy chcialby albo to albo to.. wiem oczywiscie powienien obie
> rzeczy ulepszyc ale w takim wypadku doloze do kompa wiecej niz byl on
> wart :o)
> ktora jedna z tych rzeczy byscie polecili?
>
> z gory dzieki za odp
> pozdro
> [...]

dekodowaniem i obrzu i dzwieku zajmuje sie jednostka centralna systemu
komputerowego (procek) i rzeby filmy chodzi plynnie potrzeby jest szybki
procek ja bym polecal wymiana procka na szybszy (500MHz, filmy 100% ze beda
szybciej chodzily wolniejsze procki to nie wiem) albo overcloking czyli
wymiana radiatora z wentylatorem i im wyzej wyciagniesz tym lepiej.

P.S. "Grafa" tylko daje kopa w grach, a RAM ogólne przyspieszenie systemu
(ale nie przyspieszy filmów) i gry.(wiem to bo moja siostra ma takiego
samego kompa który rozbudowywala o ram i nic nie dalo)