Re: Jaka drukarka????

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 21:47:40 MET DST

Polar wrote:

> Epson C66
> szybka i ma osobne tusze, a do tego zamienników bez liku i tanie są

A czy epson nie nabiera ludzi zakładając chipy, które sztucznie
zliczają ilość zużytego tuszu, bo nie mają żadnego połączenia z tuszem
w pojemniku? Czy nie nabiera blokując możliwość napełnienia po zużyciu
pojemnika? Epson lideruje w takich marketingowych chwytach. Canon
dopiero sie wprawia:)

Epson C66 to rzeczywiście nie taki zły pomysł, ma w miare tanie tusze
(niestety aż cztery), tekst drukuje wystarczająco dobrze, ale niestety
jest wolna. IMHO za troche poniżej 300 zł nie warto jej kupować.
Atrakcyjność urządzenia obniża dodatkowo niewiele wyższa cena Epsona
CX3650 - skaner i ksero to przydatna rzecz.

Jeżeli drukujesz niewiele i główne w czerni to może HP 5740 - tania, z
dużym czarnym pojemnikiem na start (800 stron).

Ewentualnie Canony iP2000 czy iP1500. Tanie, nieźle drukują, bardzo
tania eksploatacja i w przypadku iP2000 dwa podajniki - cecha, która
się przydaje.

Osobiście mam urządzenie wielofunkcyjne Epsona CX5200 kupione za 200 zł
na Allegro, pod względem druku gorsze od tych wszystkich drukarek, ale
i tak przyzwoite. Mam za to skaner CCD o rodzielczości 1200x2400 - w
tej chwili niespotykany w tanich urządzeniach.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl