Re: Jaka drukarka????

Autor: LUK\)!\)$ <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 21:35:45 MET DST

> Witam!!
> Chciałem się Was zapytać jaką drukarkę byście mi polecili do domowego
> drukowania.Jaka marka jest najtańsza w eksploatacji.
> Z góry dzięki za wszystkie sugestie!!

ja używam hp deskjet 840C druk jest super tuszu mi starcz na średnio 6 mies
w porywach do 1 roku oryginalne pojemniki ztuszem kosztuja ok 100zł ale
używam "napełniaczy"(50zł) i efekt jest prawie ten sam a jeden "uzupełniacz"
styka mi na dwa napełnienia czyli wychodzi jakieś 25 zł na rok. + co kilka
lat nowy tusz ale i tak jest dobrze.