Re: Problem :(

Autor: ..:: Meelosh ::.. <alejaja_at_alejaja.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 20:41:51 MET DST

Użytkownik "wik" napisał w wiadomości

> ciekawi mnie jak dedukowales ze do tego doszedles.
> twoj wniosek bylby sluszny, gdybys swoj dysk podlaczyl u kolegi i u niego
> poprawnie zainstalowalby sie system.

Wykrakales... :((( U kumpla podpialem dysk i dzieje sie to samo... Co
gorsze, podpialem moj dysk jako slave, i z jego dysku nie da sie w sumie nic
skopiowac do dysku na moj dysk :( Nie wiem... Czy to elektronika, czy po
prostu defragmentacja ktora robilem tez nie pomaga :(( Ale dziwi mnie
najbardziej to ze kolegi dysk wciaz nie idzie na moim podzespolach :(

> - sprawdz pamieci - memtest lub cos podobnego.

Z pamiecia wszystko OK, podpialem nawet inna kosc SD RAM.

> - sprawdz swoj dysk u kolegi.

Tu jest lipa... To samo sie dzieje :(((

> - sprawdz swoj kabel ide u kolegi.

Kabel pozyczylem znowu od innego kumpla i niby moj kabel jest OK

> - sprawdz zasilanie dysku.

Jest OK.

> - jesli i dysk i kabel dzialaja, to chyba pozostaje kanal ide na pl.
> glownej - mozesz sprobowac podpiac dysk do drugiego kanalu.

Podpinalem pod drugi kanal i dzieje sie to samo...

> - ewentualnosc z grzejacym sie procesorem sprawdz dotykajac do radiatora
> przy procesorze palcem. [o ile radiator jest prawidlowo zalozony]

Tu jest takze OK.

> - mozliwosc uszkodzonego procesora sprawdz na pewnej pl. glownej.

A tego nie zastosowalem... Czyli mozliwe ze moj procek rowniez moze sie
gryzc z kumpla dobrym dyskiem ? Czy plyta glowna w takim wypadku moze byc
rowniez uszkodzona ?

--
Milosz vel Meelosh - meelosh[at]wp.pl
* www.meelosh.prv.pl - d(-_-)b * Gsm: (0) 601 826 473 *