Testowanie pamięci przy starcie kompa.

Autor: Adrian Wójcik <outremer_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 18:36:01 MET DST

Terve,
krótki opis problemu: posiadam płytę Acorp 6BX81. Zaktualizowałem na
niej bios z wersji 2A do 2D. Bios wgrał się bardzo ładnie - poprawił
wszystko co powinien {płyta widzi teraz dyski >32Gb}, ale przy starcie
komputer wiesza się na testowaniu pamięci. Testuje ją x razy i dopiero
manualne porzucenie testu {escape} powoduje dalszy rozruch. Szukałem w
BIOS-ie jakiejś odpowiadającej za to opcji, ale nie mogę niczego takiego
dojrzeć. Jest na to jakaś rada?

--
Perwersja & Czułość,
A.