Problem :(

Autor: ..:: Meelosh ::.. <alejaja_at_alejaja.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 16:49:29 MET DST

Ktoregos dnia padla mi plyta glowna i procesor, wyminilem na identyczna
plyte glowna czyli http://allegro.pl/show_item.php?item=56026075 i kupilem
do niej procka Durona 800. Zalozylem procek do tej plyty, dalem pasty
termoprzewodzacej, odpalam kompa i... Temperatura procka ktora widnieje w
biosie to max 46 C, czyli OK. Robie fdisk, usuwam partycje, idzie wszystko
bez problemu. Kiedy chce dzielic partycje na nowo, zaczynaja leciec procenty
dochodzi do jakis 7 % i cofa sie spowrotem od poczatku 0 % i laduje dalej, w
ten spsosb dzieje sie to non stop, czasem bywa ze 1,5 godziny mu to zajmuje
aby wkoncu podzielil te partycje. Odpalam instalke windowsa XP, idzie i
idzie, ale czasem ma problemy ze skopiowaniem jakiegos pliku, albo wykakuje
jakis blad ze cos nie tak z dyskiem :( Wzialem od kolegi dysk na ktorym on
pracuje na codzien na windowsie, podlaczam jego dysk i laduje sie poczatkowa
strona stratowa windy XP i sie zatrzymuje :(( Dalej nie chce isc :( Czyli
dysk moj wynika ze jest OK.

Czy to moze byc problem plyty glownej ? Czy moze jednak procek wciaz ma
slabe chlodzenie ? Czy umial by ktos mi pomoc w tej kwestii ? :( Bardzo
prosze o jakies opinie na ten temat... :(

--
Milosz vel Meelosh - meelosh[at]wp.pl
* www.meelosh.prv.pl - d(-_-)b * Gsm: (0) 601 826 473 *