Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Maciej Max Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAM.wiedzmin.org>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 16:39:26 MET DST

Użytkownik Ty-grysek napisał:

[cut]

> Komputerek, który chcę wyciszyć jest niewielki (powiedzmy gabaryty
> przeciętnego magnetowidu), nie grzeje się mocno i nie jest też bardzo
> głośny, ale zależy mi na ciszy prawie absolutnej.

Przez jakies 2 lata tez mialem serwer (w domu, obok lozka) dosc czesto
pracujacy na pelnych obrotach w nocy, dyski byly glosne ale najgorszy to
byl wiatrak w zasilaczu i na procesorze (celeron 500). Ja potestowalem
troche i doszedlem do wniosku, ze mam na tyle duzy radiator na procu,
wiec moge sobie pozweolic na zdjecie wiatraczka. Co do zasilacza to
wylaczylem wiatraczek, jedni powiedza szaleniec, chce spalic bude, a ja
na to, serwer pracuje juz 6 lat w takiej konfiguracji, czesto kompiluje
sie na nim mase rzeczy, wykorzystuje sie 100% procesora az dyski chucza
i skacza ;) a nic sie nie spalilo, sproboj zdjac wiatraki i sprawdzaj
temperature jakims programem podczas obciazenia i w biosie w spoczynku.
Jak temperatura bedzie znosna (przy PII 400 sadze, ze bedzie luzacko
zimno) to wywal wiatraczki.

--
Pozdrawiam,
Maciek