Re: ASUS K8N-dzwiek na przednim panelu-jak?

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:46:25 MET DST

> zgadza sie, znalazlem to miejsce, ale sa tam zworki i za cholere nie
> moge pojac co i jak mam zrobic :)

Trochę pomyślunku.
Do tego złącza można podłączyć przedni panel którego gniazda są z
wyłącznikami (5-stykowe).
Jeżeli w przednim gnieździe nie ma wtyczki, to gniazdo działa jak
zworka i sygnał idzie do tylnych gniazd.
Jeżeli włoży się wtyczkę to sygnał idzie do tel wtyczki.
Działa to tak jak np przy telewizorze - wkładasz wtyczkę od słuchawek
i wyłączają się głośniki.

http://www.frontx.com/cpx110.html

Jeżeli panel ma zwykłe gniazda (3-stykowe) to podłącza się inaczej.
Jedna z możliwości, to podłączenie równoległe gniazd przednich i
tylnych.
Przy takim podłączeniu przewody od przedniego panelu mają tak jakby
zworkę na kablu (dwie mini wtyczki na krótkim kabelku połaczone do
jednego kabla z panelu - podłącza się to w miejsce zworki)
W mojej opinii takie podłączenie jest gorsze, bo jednoczesne
podłączenie równoległe głośników może zakłócać.

--
Józef