Re: LCD Samsung SyncMaster 193P - co o nim myslice?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 13:05:32 MET DST

Ja go posiadam a konkretnie 193P+ black.
Lubie grać w gry FPP, conterstrike HL2 Ut2004 i inne dynamiczne gry.
Smuzenia w ogole nie widać no chyba że chcesz na siłe zobaczyć. WIEC
POLECAM.
Obróbka obrazów w PS Rewelacja 1240x1024 robi swoje kolory soczyste. WWW
genialne, bałem się ,że będzie smużenie widoczne bardzo w czarnych
stylistykach www które ubię, nie potrzebnie się obawiałem, czasami może
widać lekkie smuzenie, napisów przy szybkim przewijaniu, w zależności od
kolorów np, ciemno zielony -czarny ciemno zielony (ale kot czyta w locie
???) .
Filmy tutaj musze przyznać, że smużenia w ogóle nie widzę. Jedyny minusa a
raczej nornalna rzecz, obraz jest tak duzy i dokładny, że jeśli masz film w
słabej jakości to widać pixele DO oglądania filmów przeznczenie 100%, do
obróbki filmów nie wiem bo sie nie zajmuję, ale wydaje mi się, że również
będzie bardzo dobry. W CRT filmy to rozmywało.
Co do rególacji. Raz ustawiłem programem i wszystko działą. monitor jest
cięzki metalowy, i cholernie solidny. Można powiescić na ściana REWELACJA.
masz dosłownie puste biurko pod nim, możesz polożyc pod monitor jakies
pierdoly CD, Papierosy :P, rachunki za GSM :P, power button jest rewelacyjny
reaguje na dotyk palca i lanie "pika" o tak "Pii".
Kąty, aaa zapomniałęm sorry ale po prostu faktycznie zapomnisz, że coś
takiego w góle jest.

Jedyny minus NIE MA OTWIERACZA DO PIWA i jest mało mówny >;^>.

Pozdro.