Re: Dlaczego nie działa Direct3D ???

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:53:20 MET DST

Dnia Wed, 24 Aug 2005 12:35:35 +0200, Przemko napisał(a):

> Dzięki za podpowiedź, faktycznie zapomniałem o sterach do AGP, tyle tylko,
> że jak je wgrałem to żadnej różnicy.
> Włanczam test Direct3D i POZAMIATANE!!! Wyłancza się i tyle pogadał :-(

W starszych hyperionach można było wybrać tryb pracy AGP - x1 lub x2. Tryb
normal odpowiadał za AGP x1 a turbo za AGP x2. Wprawdzie niegdy nie małem
problemów w trybie turbo, ale może warto przetestować tryb normal (AGP x1)?
W biosie też ustaw AGP x1 i może wtedy pójdzie. Poza tym odinstaluj te
sterowniki do karty graficznej i zapodaj jakieś starsze z serii 3x.xx lub
4x.xx. No i przydałoby się odinstalowac DX 9.0C i dać starszą wersje.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]