podłączanie tv z kompem

Autor: Emenems <Emenems_at_pf.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 12:04:36 MET DST

witam
mam taki oto problem: posiadam telewizor tylko z jednym złączem euro,
więc kupiłem przejściówke euro->s-video - composite (kable miałem
wcześniej). po podłączeniu laptopa (z kartą s3 unichrome pro) do tv
(przez s-video) widać tylko czarno-biały obraz. słyszałem że wystarczy
pogrzebać w sterach grafiki ale nie ma ustawień pal/b ani g (są za to
różne m, n, ale nie pomagają). wiem że pomoże podpięcie kompa pod
kompozyta ale może są jakieś inne sposoby?

--
Pozdrawiam
Emenems