Re: co moze byc Win XP czy ME na siec

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Wed 24 Aug 2005 - 08:52:07 MET DST

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiu|<@wp.pl> napisał w wiadomości
news:deg0jo$9ol$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "lukaszi" <lukaszsobieraj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Me to nawet zdaniem microsoftu jest do dupy, ale

W biurze wg mnie lepiej sie sprawdza niz 98 z racji wbudowania w system
wiekszej ilosci sterownikow i np podlaczenie pendrive nie skutkuje prosba o
sterownik
ktory trzeba dopiero sciagac ze strony producenta.
A co do zamiany Me na XP to jesli reszta podzespolow jest z czasow Me to
kompy
moga sie slimaczyc a co do udostepniania netu to mozna bylo je zrobic juz na
98.

pzdr