Re: Żywotność PCta

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 23:42:09 MET DST

Wojciech Dziubiński wrote:

> Zastanawiam się, jak długo może wytrzymać komputer pracujący 24/7, który
> jednak nie jest przystosowany do takiej pracy (żadnych specjalnych obudów,
> chłodzenia etc)? Co w takich komputerach przestaje działać pierwsze?

        Na pracowni jądrowej (aktywność uranu 235:) korzystałem z
oprogramowania chodzącego 286, chyba 12 albo 16 MHz, Hercules, z dyskiem
twardym i stacją 1.44MB :) ; ciekawostka jest w tym, że sprzęt ten wraz
z magistralami CAMAC nie jest wogóle wyłączany. Raptem w okolicy były
2-3 takie komputery, chodzące chyba non-stop.

--
| Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz  |