Re: PIII i brak coolerka ?

Autor: Piotrek Ale Kajtek <kitex_at_tam.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 22:28:22 MET DST

Dnia Sun, 21 Aug 2005 18:50:56 +0200, Atlantis napisał(a):

> Mylisz się, najstarsze celerony to Deschutes - 266 i 300 (nie mylić z 300A).
> :P
przepraszam za sianie bzdetów ;)

> bo o ile mnie pamięć nie myli Celeron 466 był
> dostępny tylko w obudowie S370, a więc dużo mniej miejsca na radiator.
Pamięć Cię nie myli.
> BTW jak duży musiałby być radiator, aby zapewnić pasywne chłodzenie takiemu
> prockowi, o jakim wspomina przedmówca? Gdyby założyć coś o gabarytach
> radiatora ze współczesnych procesorów, pozbawione wiatraka? Wystarczy?
> Jestem tego ciekaw. :)
Gdzieś kiedyś, dawno widziałem zdjęcie podobnego cudaka:
http://www.xoxide.com/scncu10fahe.html
ale (jeśli mi uwierzysz) to był jeszcze większy...Na takie PIII może by
starczyło (plus jakiś wielki Papst z tyłu ? plus obudowa ze starej szafy
;))
pzdr

--
Piotrek ale Kajtek