Re: Buda mATX

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 22:00:27 MET DST

Poszukaj u źródeł :). Obejrzyj sobie www.tracer.pl

> Czy są jakies przeciwskazania uzywania takiej budy ?? (poza
> koniecznościa zmiany płyty :/ )

Problemem w tych obudowach jest
a. chłodzenie
b. zasilacz
Obydwa problemy są pomijalne, jeżeli montujesz komputer low-end, jeżeli
zależy ci na demonie szybkości - poważnie się zastanów.

Ja bym ci jednak polecił kupienie takiej obudowy w prawdziwym sklepie,
gdzie będziesz mógł ją sobie najpierw obejrzeć. Niektóre po prostu są
tandetnie wykonane i/lub po prostu brzydkie w bezpośrednim kontakcie,
choć na zdjęciach wyglądają OK...

--
Yakhub