Re: Samsung 80GB ATA 133

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:59:55 MET DST

santo napisał(a):
> Nosze się z zamiarem kupna dysku ATA 80GB z 8 MB cache'u.
> Biorę pod uwagę dysk Samsung 80GB 8MB SP0812N, może macie jakieś opinie
> na jego temat.

        Mam i sobie bardzo chwale. Ale jak bedziesz kupowal bierz z silnikiem
NIDEC a nie JVC - sa cichssze. Poza tym zastanawialbym sie nad
identycznym 160 GB a nie 120 GB - szkoda jednej strony talerza. Sam go
wzialem bo nie bylo 160 GB a byl mi dysk pilnie potrzebny.

> A może jakiś seagate będzie lepszym rozwiązaniem, tylko jakos ciężko
> znaleźć taki, który jest ATA i ma 8MB cache'u...

        Eee, nie - wolniejsze i glosne.

> No i czy po ATA133 należy spodziewać się odczuwalnie większej szybkości
> niz po ATA100???

        Nie. To bajer bez znaczenia. Zreszta i tak domyslnie wylaczony.

--
MB