Re: Powolny dysk i system WinXP Pro i ręce opadają

Autor: <sell_at_op.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:14:24 MET DST

> Pewnie na magistrali pojawilo sie kilka bledow CRC i "genialny"
> winXP wylaczyl DMA dla kontrolera, nawet nie informujac o tym usera,
> coby biedaczek sie nie stresowal a OS byl bardziej "user friendly" >

> Problem stary i znany, opisany nawet w jakims biuletyni MS. Usunac kanal
> kontrolera do ktorego podpiety jest dysk, zresetowac system by ten go
> znalazl ponownie. Strae - wylacz pan silnik, wyjmij kluczyki i zapal
> ponownie - moze pomoze ;>

> A prosze bardzo.

Ha!
Chylę czoła! Zrobiłem zgodnie z poradą i znów mogę się cieszyć szybkim i
wydajnym systemem :D
A biuletyn MS z tym problemem musiał mi umknąć w powodzi tysięcy rad, które
zdążyłem przejrzeć i na swoje szczęscie nie skorzystać. Albo źle zadawałem
pytanie ;)
Dziękuję bardzo za szybką i najważniejsze SKUTEECZNĄ poradę!

sell