Re: ktory hdd wybrac?

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 14:09:21 MET DST

MadMan wrote:

> Ale jeśli ma płytę na chipsecie VIA z southbridge VIA 8237, to dysk
> SATA2 nie zostanie wykryty. Trzeba przełączać zworkami w tryb SATA1.

ja na plycie wlasnie nie mam kontrolera. mam co prawda plyte na nforce2
ale w moim przypadku rozumiem ze nie bedzie to mialo wielkie
znacznenia. chce kupic kontroler SATA1 na PCI no i zastanawiam sie nad
wyborem dyskow. dlatego spytalem czy jak kupie dysk SATA2 to czy bedzie
dzialal z jako SATA1 (z kontrolerem)

--
pozdrawiam
  Andre