Re: podkręcalność procesora a pamięć .

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 13:30:44 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2005 12:49:33 +0200, QMark napisał(a):

> bo nieraz czytałem że podkręcając procka pamięci już im nie wyrabiajają .

tak to jest jak osoby nie znające sie na podkręcaniu biorą się za ową
czynność. dzięki dzielnikom pamięci, można spowodować, że pamięci 200 MHz
będą chodziły na np. 100 MHz. Tylko trzeba wiedzieć że coś takiego jak
dzielniki dla pamięci istnieje.

> a jeszcze jak się ma HTT do FSB

w przypadku A64 nie istnieje coś takiego jak FSB a jego odpowiednikiem jest
HTT (właściwie prawie to samo, ale inaczej się nazywa)

>(też jakieś dzielniki) bo fsb przecież
> istnieje ?

FSB dla A64 nie istnieje. Dzielniki dla pamięci to już inna sprawa

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]