Re: Dysk "POSZEDŁ" co robić?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 13:19:32 MET DST

| Można jeszcze spróbować kupić dysk ze sprawną elektroniką, bo to
| niestety jej wina, tylko musi być ta elektronika identyczna - nawet
| firmware musi być ten sam.
No niestety, za dużo robity... przeboleje stratę :/, choć nie jest aż tak
duża.
Ale jeśli to głowica "trzaska" wydaje mi się, że to wina mechaniki, właśnie
samej głowicy...elektronika(sama płytka drukowana) wydaje się być sprawna,
ale cały mechanizm napędowy głowicy(już wewnątrz dysku, tam też jest
elektornika) jest uszkodzony. Jeśli tak to wymiana mechanizmu elektorniki
wewnatrz dysku metodą domową jest to zabawa " majster klepki".