Re: Nowy sprzęt - co brać?

Autor: Piotr Denys <zerog_at_toya.net.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 01:58:18 MET DST

Hi,
Sorry za zwloke, ale nie bylo mnie w domu przez trzy dni :)

> W grach? W zyciu! Moze w jakichs osobliwych przypadkach, ale najczesciej
> 2x6600GT jest wolniejsze lub rowne 1x6800GT. A jak wlaczysz AA i AF to juz
> wogole klapa z 2x6600GT - 128-bitowa magistala pamieci stanowi waskie
> gardlo.

Hem, hem... Ogladalem sobie tesciki, np na benchmarku:
http://tinyurl.com/aeuyj
pod koniec strony sa tabelki, gdzie wlasnie 2x6600GT ma podobne
wyniki do 6800U. moglbys przytoczyc jakies szersze zrodla?

> Bez problemu.

W SLI rowniez?

> Kup plyte do SLI i jedna 6800GT (lub 7800GT, jesli masz troche wiecej
> pieniedzy), a w przyszlosci dokup druga - zdecydowanie lepsze rozwiazanie.

Tez takie wyjscie rozwazalem, ale raczej miedzu kupnem sprzetu teraz
a dokupieniem drugiej karty minie sporo czasu - np rok - czy moge
miec pewnosc, ze wtedy kupie identyczna karte?

--
pzdr
ZeroG