Re: R9550+brak koloru na wyjsciu TV

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 01:14:32 MET DST

          ~~~~~~~~~~~~~~~
> dzieki..bardzo jestes pomocny..dla twojej informacji..przeszukalem w miare
> mozliwosci listy dyskusyjne i niczego nie znalazlem..

Najwyraźniej za słabo, bo sam podawałem możliwe przyczyny ze dwa razy
(prócz mnie wieeelu innych, pewnie wiedzących lepiej) - oczywiście nie ma
jednoznacznej odpowiedzi na Twoje pytanie, ale jak już wspomniałem winiłbym
kabel.

> po to chyba sa takie
> grupy jak ta zeby pomagac w razie potrzeby.. takze dzieki Michal
> ....nastepnym razem moze sie wiedza podziel..

A próbowałeś wpisać ten (w.w.) magiczny ciąg znaków w Google?
IMHO "wyrzuca" wystarczająco dużo informacji począwszy od linków do
Elektrody po prywatne strony, np. Solara (tę w tym wypadku polecam
szczególnie).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559