Dysk "POSZEDŁ" co robić?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 22:00:08 MET DST

Witam. Posiadam dysk, a raczej posiadałęm.
Dysk: Segate U series 5 , 40 Gb. Dysk chodził z 4 lata. Niestety podczas
rutynowej pracy, nagle słychać jak "strzela" głowica... jak by nie mogła
trafić w miejsce. Elektronika jest sprawna...dysk wykrywalny jest w biose,
ale nic wiecej. Na samym dysku mi nie żależy, chcę odzyskać dane, niestety
nie mam pieniędzy dla panów z firm które odzyskują takie coś. Co mogę
zrobić, z wyjątkiem wyrzucenia go na śmieci, lub oddanie na złonowisko . ?