R9550+brak koloru na wyjsciu TV

Autor: m4tti <matti__at_tenbit.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 21:28:04 MET DST

Witam...

Moze ktos zna cudowny sposob ustawienia koloru na wyjsciu na stale..
Na telewizor ma byc rzucany obraz z programu dzialajacego na nakladce video
(Prog dvb) ale niestety nie potrafie tak skonfigurowac aby obraz byl
kolorowy.
Po ustawieniu trybu teatralnego (cat 5.8) obraz na TV sie pojawia ale tylko
w czerni i bieli....w ciagu godziny prob jakims cudem udalo mi sie moze z
dwa razy uzyskac kolorowy obraz..ale zaraz po wylaczeniu proga kolorki
zniknely. Karta to R9550 gigabyte'a .podlaczona za pomoca svhs-scart.
Kabel ma tylko cztery piny ..natomiast na wyjsciu w karcie jest ich
siedem..czy to moze miec znaczenie..( jak napisalem obraz byl..ale tylko
chwilowo kolorowy.)
Bede wdzieczny za wszelkie sugestie bo juz nie mam do tego sily..

pozdrawiam

matti

ps: oczywiscie w zakladkach mam ustawiony system PAL.