Re: Uszkodzony dysk , ale jak ?

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 22:10:25 MET DST

wiercipięta wrote:

> Jeżeli dysk po włączeniu cyklicznie chrobocze , sprawia wrażenie jakby
> nie mógł pójść dalej to co w nim jest uszkodzone?

Jaki to dysk? Jakiś starszy, czy nowy?
Prawdopodobnie pojawiły Ci się na nim bady. Miałem kiedyś taki przypadek,
objawy bardzo podobne do tych, o których wspominasz. Sporo osób pewnie powie
"wyrzuć go", ale ja osobiście polecam HDD Regeneratora, masz kreator, który
tworzy Ci bootowalną dyskietkę i startujesz z niej kompa, wybierasz dysk i
zostawiasz tak na trochę czasu. W moim przypadku była to godzina, może
więcej bo po pierwsze dysk jest niewielki (3 GB) a badów nie było wiele,
naprawił wszystkie - działa do dzisiaj i nie mam z nim problemów, a minął
jakiś rok (inna sprawa, że tego kompa nie używam za często). ;) Są ponoć
jednak przypadki, kiedy cały proces zajmuje duuuużo więcej czasu.

Pozdrawiam!!!

Atlantis