Re: mp3 - znaczniki wewnatrz pliku

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 17:42:28 MET DST

Dnia 22.8.2005, rs napisał(a):

> dzieki, ale twoja odpowiedz mozna strescic "wiem, ale nie powiem".

Owszem, taki miałem zamiar. ;D

> po co w
> ogole traciles czas na wklepanie tego nic nie wnoszacego textu? <rs>

Po to byś nie tracił czasu czekając na odpowiedź tutaj tylko zadał to
pytanie na innej, odpowiedniej grupie. Możesz też śmiało poszukać takiego
programu sam, większość softu do obróbki mp3 to umożliwia, mało, kilka do
wypalania CD audio też ma tę możliwość.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559