Re: Wyłączanie się komputera

Autor: Kaja <kaja_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 15:47:32 MET DST

Mon, 22 Aug 2005 08:32:34 +0200, *Paweł* <news:debrhn$b84$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> albo włacza sie zabezpieczenie wyłaczające komputer w razie przegrzania
> procosora ( np w wyniku obluzowania radiatoralub wyschnieciu pasty
> termoprzewodzącej czy też zacierania lub zatarica wentylatorka..)

Mnie się komputer wyłączał jak gniazdko w ścianie się paliło (podczas tych
upałów). Nie wiedziałam zupełnie o co chodzi i za którymś razem podeszłam do
kontaktu (z uziemnieniem jest ten kontakt), dopchnęłam wtyczkę, a tu ogień
buchnął. Gdyby nie listwa zasilająca, to komputer byłby już spalony.

--
Kaja