Re: Drukarka laserowa Samsung ML-2250

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 12:29:08 MET DST

Użytkownik "Prekto" <prekto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dec8ql$j0l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Chcę kupić drukarkę laserową i tak się zastanawiam nad drukarką Samsung
> ML-2250 z możliwością pracy bezprzewodowej.
> Proszę o opinie o tej drukarce.

Witam

U mnie w pracy uzywamy tej drukarki.
Owszem, drukujemy sporo, obecnie po przeszlo roku uzytkowania drukarka
wydrukowala prawie 115 tys stron.

W tym czasie byla chyba z 5 razy w seriwsie, za kazdym razem praktycznie z
tego samego powodu.
Co jakis czas psuje sie podajnik i drukarka pozera papier i nie da sie
drukowac.

Nie wiem jak z kosztami ekploatacji tegoz, oczywiscie, ale ja chyba bym sie
na samsunga nie zdecydowal.

Co do pracy w sieci to nie ma zadnych problemow, drukarka w kazdym systemie
instaluje sie bez najmniejszych problemow, i rowniez bez problemow drukuje.

--
Pozdrawiam
Jacek