Re: czyszczenie g³owicy w Epsonie Stylu color 600

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 09:19:51 MET DST

Dnia Sun, 21 Aug 2005 21:09:37 +0000 (UTC), napisa³(a):

>mam problem - rzadko uzywam koloru - w chwili obecnej prawie nie drukuje
>w kolorze - czyszczenie uruchamiane przez drukarkê nie pomaga.

Ja mam Epsona Stylusa Color 400. Jaki¶ czas temu zasech³ mi atrament w
g³owicy kolorowej (podobna przypad³o¶æ jak u Ciebie). Naby³em p³yn do
udro¿niania g³owic i próbowa³em postêpowaæ zgodnie z opisem - tj. na
ligninê i pod³o¿yæ pod g³owicê na noc, etc. Bez rezultatu. W koñcu w
porywie rozpaczy zrobi³em, co¶ przed czym przestrzegano w ulotce
do³±czonej do p³ynu - nala³em go do zu¿ytego kartrid¿a i wpakowa³em do
drukarki - wyszed³em z za³o¿enia, ¿e g³owica i tak ju¿ jest
uszkodzona, wiêc gorzej z drukark± byæ ju¿ nie mo¿e. Po mniej wiêcej
dwóch tygodniach okaza³o siê, ¿e dysze zosta³y udro¿nione, a drukarka
dzia³a w dalszym ci±gu, choæ do czyszczenia minê³o ju¿ prawie pó³torej
roku.

Usi³ujê sobie przypomnieæ nazwê tego p³ynu - to by³o co¶ jak Eco albo
Eko. Jest to o tyle istotne, ¿e z tego co pamiêtam, to nie zawiera³ on
substancji silnie ¿r±cych.

W poszukiwaniach wy¿ej wspomnianego p³ynu natkn±³em siê na atramenty
czyszcz±ce do Epsona. Na ile s± one skuteczne - niestety nie wiem.
http://www.agawa.pl/g1.asp?nrs=85#3343

--
Pozdrawiam, C. [cyberkid(_a_)chello.pl@spamerom.dziekujemy.pl]
Maszyna do pisania V generacji: Soltek SL-75KAV + AMD XP 2000+@1250 768MB