Re: Asrock P4V88 i Ram - problem

Autor: Giehan <gieha_at_poczta.wytnij.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 23:47:23 MET DST

Użytkownik "INNY" <tajnos_agentos@prl.com> napisał w wiadomości
news:deal9c$9do$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To na 99% wina pamięci, miałem taki przypadek, po wymianie pamięci
> wszystko było ok.Dla pewności sprawdź MemTestem albo Gold Memory, jak jest
> walnięta aż tak to na pewno testów nie przejdzie

No i tu jest pies pogrzebany, bo sprawdzałem kilka różnych pamięci (między
innymi firmowe Kingston czy Twinmos) i występuje ten sam problem. Testy nie
znajdują żadnych błedów (sprawdzane na Memtest GoldMemory jak i Stress Prime
2004) Dlatego podejrzewam że to płyta ma jakieś problemy z obsługą pamięci.

Jestem również ciekawy jak to jest z obciążeniem pamięci na różnych
programach bo podczas użytkowania komputera tj. oglądanie filmów,
przeglądanie stron www itp. wszystko działa prawidłowo w 99% przypadków,
dopiero gry wywalają się zawsze i to niezależnie od sterowników do to k.
graf. czy muzycznej.