Re: wplyw zasilacza na komputer?

Autor: Mephisto2oo5 <mephisto_at_msi.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 22:20:51 MET DST

news:de9m4i$gv7$1@atlantis.news.tpi.pl

> Codegen 350W który to ma 250W ... ?
> To już zdecydowanie lepiej jest kupić dobry (renomowanej firmy)
> zasilacz 300W, nie dość że większa moc
> to dodatkowo posidane zabezpieczenia.

Widze, że siejesz jakąś negatywna propagande zasilaczy Codegena. Aha, i
zdecyduj ile wkońcu wg. Ciebie mają one mocy ;-)) raz piszesz, że ma realnie
140W teraz, że 250W - śmiać mi się chce z twoich nędznych wypowiedzi, sorry
że wjeżdzam na ciebie ale nie trawie ludzi którzy nie mają pojęcia o czym
mówie, wcale nie jestem po stronie Codegena, chodzi mi tylko o twój tok
myślenia...ale nie wnikajmy, nie chce robić OT.

Pozdr.