zakłócenia w karcie TV, jak sie ich pozbyć?

Autor: k78 <express22_at_tlen.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 20:56:52 MET DST

Witam

Zainstalowałem w kompie tuner telewizyjny KWORLD LTV883. Niby wszystko jest
ok, całkiem ładnie nagrywa - głównie o to mi chodziło - ale mimo że mam
podłączoną kablówkę, mam super kable to niestety na ekranie mam zakłucenia.
Jak podłącze video to jest idealnie.
Podejrzewam że może to być spowodowane bliskim sąsiedztwem innych sprzetów w
pudle i... promieniowania(?). Jak sobie z tym radzicie, czy jest jakiś
sposób żeby mieć czysty obraz?

PS. jeśli to nie ta grupa to sorry ale nie znalazłem takiej od kart TV