Asrock P4V88 i Ram - problem

Autor: Giehan <gieha_at_poczta.wytnij.onet.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 19:28:52 MET DST

Witam
W piątek kupiłem sobie wymienioną w temacie płytę i podłączyłem do tego
celerona 2,4 Ghz, radeon 9800 XT, HDD, CD i DVD oraz 512 MB DDRAM (400 Mhz,
CL 3, no name) zasilacz 400W... i się zaczęło :)
Już podczas instalacji win xp zaliczyłem dwa zwisy, instalka przeszła
dopiero po zmianie ustawień pamięci w biosie na najsłabsze (133/266, cl 3)
W trakcie pracy programy same z siebie się zamykają i wychodzą do windy (mam
Windows XP SP2), przede wszystkim gry, które prędzej lub później w 100%
przypadków wywalają się i wychodzą do systemu albo pokazuje się bluescreen z
0x8E.

Jako ze procesor sie nie grzeje a napiecia sa stabilne tak wiec podejrzenia
padły na karte graf lub ram. Sprawdziłem i ta sama sytuacja występuje na
różnych kartach graficznych.
Moja pamięć ram chodzi bez problemów na 3 innych płytach głównych oraz
przechodzi różne testy bez problemu natomiast pamięci znajomych które u nich
chodzą bez problemu po zamianie z moją nie poprawiają sytuacji.

Czy ktoś miał podobne przeboje z tą płytą główną? Bo nie wiem czy iść z
płytą do serwisu (a oni mi powiedzą że jest ok:> )czy może jest coś co
przegapiłem.