Re: Partycje?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 18:15:57 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <krzych333@interia.pl> napisał w wiadomości
news:430881ae$0$24152$9b4e6d93@newsread4.arcor-online.net...
> Witam i prosze o rade
> Mam HD podzielony na 3 partycje(windowsy xp)i jeden dysk logiczny.Robilem
> za pomoca PM.Chcialbym sobie zrobic jeszcze jedna partycje ale Magic
> odmawia(limit 4)'Czy sa inne programy ktore mi to umozliwia?
>
> Pozdrawiam

Partycję logiczną ? Tych można mieć tyle ile liter w alfabecie starczy ;).
Co do partycji podstawowych to najlepiej mieć drugi dysk. Jeśli musi być
jeden, to ja robię tak że kasuję jedną partycję ("quick erase" w PM, czas
<1min), w innym wolnym miejscu zakładam nową podstawową. Jak potrzebuję
spowrotem tą pierwszą to kasuję jakąś inną podstawową i daję "undelete" na
tej pierwszej (czas <1min). W ten sposób można mieć i -naście partycji
podstawowych (oczywiście jednocześnie widoczne/ukryte są max 4, wszystkich
pozostałych "oficjalnie" nie ma). Trzeba tylko pamiętać aby nie wywalać
partycji z błędami bo są problemy potem z undelete (w razie wątpliwości
"check" w PM na danej partycji) . Trochę niewygodne (bootmenadżer odpada),
ale ja przełączam partycje najwyżej 2-3 razy dziennie.