Jaki wentylator na Sempron S754

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 17:44:28 MET DST

Witam

Zastanawiam sie jaki wentyl wybrac na procka Sempron 2800+ 64bit na
sockecie 754, budzet to 70-80 pln

Zalozenia sa takie aby byl on wydajny i mozliwie cichy :)

Moja uwage przykuly dwa wentylatory (dodam ze juz jestem zadowolonym
uzytkownikiem tej marki :):

Arctic Cooling Silencer Ultra 64 TC -45 pln
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=41435f53494c454e4345525f555f36345f5443

Arctic Cooling Freezer 64 - 69 pln
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=41435f465245455a45525f3634

Na uwage zasluguje fakt ze oba te procki sa bardzo ciche, czyli to czego
poszukuje :)

A moze wy macie jakies typy?? Bede bardzo wdzieczny za pomoc

--
Pozdrawiam
Jacek