nowa płyta główna - nie podnosi si

Autor: poznaniak <poznaniak_at_wytnijto.gazeta.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 15:15:26 MET DST

Kupiłem wczoraj płytę ASUSA P4P80S-X (socket 478, chipset intel 848)
Płyta żadna rewelacja, ale chciałbym, żeby chociaż wystartowała (tzn. dała
jakiś sygnał na monitor), a jest z tym problem.
Próbowałem na 3 kartach graficznych, 2 procesorach, kilku kościach pamięci.
Wiatraki startują, pisków żadnych nie wydaje.
Czy jest możliwe, że taki bubel wyszedł z fabryki, czy jest jeszcze coś, co
prawdopodobnie przeoczyłem ?
Sławek