Re: ABIT NF7-S czy AN7

Autor: Bob <bogdansz_at_antyspam.pl>
Data: Sun 21 Aug 2005 - 14:49:08 MET DST

Dnia Sun, 21 Aug 2005 10:41:46 +0200, Michal Lukasik napisał(a):

> W takim razie szukać informacji u źródła (czyt. producenta).

Jak czytam takie odpowiedzi to się zastanawiam po jaka cholerę istnieja
grupy newsowe... Czy wiedza że źródła - producenta - jest tozsama z wiedza
użytkowników posiadających dany sprzęt i organoleptycznie poznających jego
wady?? To trochę tak jak ktoś pytając o drogę usłyszałby: "szukajcie a
znajdziecie".

Ze swojej strony mam NF-7S i w zasadzie nie mogę tej płycie niczego
zażucić. Działa stabilnie i bezawaryjnie z podkręconym Bartonem 2500@3200
pamięciami 2x256 + 1x512 - > DUAL. Jedynie wiatrak, chipsetu który zaczął
być po jakimś czasie głośny, wymieniłem na radiator od Zalmana (pasywny).
Poza tym przez drugi rok użytkowania tej płyty nie stwierdziłem żadnych wad
czy problemów.

Nie mam porównania do AN7.

Pozdrowienia