Re: problem z ładowniem systemu IBM

Autor: szyja <peka7k_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 23:28:13 MET DST

> nie mam teraz dostepu do tego komputera (narazie nie bede raczej w tej
> firmie :-) ). Ale jak bede to dam znać na priva, chyba ze napiszesz opisy po
> niemiecku (a nie ma mozliwosc zmiany na nagielską ?) to pokombinuje. Co jest
> w glownym menu ?

Dzięki.. Stokrotne dzięki
Kierując sie twoimi wskazówkami własnie zrobiłem to co chcialem..
A ile sie nagrzebałem w necie..Nigdzie nic na ten temat.. Cisza (a na
dodatek mam ta cholerną niemiecką wersje).. Ale udało sie.
Do szczescia brak mi jeszcze tylko sposbu na wywolanie biosu kiedy startuje
komp... ale moze sie jeszcze jakos znajdzie... :-)
Jeszcze raz dziękuje..