Nowa plyta glowna

Autor: Adam <fosforos_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 23:16:41 MET DST

Witam serdecznie.

Po pięciu latach wiernej słuzby padla mi plytka glowna. na razie nie mam
sianka na nowego kompa, dlatego potrzebuje porady. Poszukuje nowej plyty
glownej, ktora bedzie sprawnie wspolpracowala z tym co mi zostalo:
1)HDD ATA-4
2) 4x SDRAM DIMM
3)reszta chyba nie jest taka wazna. a moze jeszcze na cos powinienem zwrocic
uwage?

Zostal mi tez Celeron 400 Mhz, ale to troche za malo, dlatego chcialbym
kupic plytke z procesorem pomiedzy 500 a 800 Mhz (Celeron, a moze cos
innego?)

No i na koniec chyba najwazniejsze: cena plyty z procesorem to max. 100 pln.

Nie wiem czy podalem wszystkie konieczne informacje, w kazdym razie czekam
na sugestie.

Z gory dziekuje.
Adam