Re: antena telewizyjna

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 18:32:35 MET DST

Jazz wrote:

> Karty telewizyjne mają z reguły niższą czułość niż odbiorniki TV,
> dlatego nie polecam rozwiązania z anteną pokojową. Lepiej zainwestuj
> w zewnętrzną Yagę lub ewentualnie pakiet podstawowy w kablówce.

Dokładnie, ja przez parę lat męczyłem się na PixelView Play TV Pro i
niestety nie udało mi się nigdy uzyskać takiego obrazu jak w telewizorze na
większości kanałów, co prawda kilka (np. TVP1) działało całkiem znośnie, ale
większość niemiłosiernie śnieżyła. Obraz np. z magnetowidu wyglądał całkiem
dobrze, kablówki nie miałem okazji testować.
Tak więc wniosek jest taki, że tunery w karcie TV mają bardzo niską czułość.
:)
Dlatego właśnie ostatnio przerzuciłem się na kartę DVB i bardzo sobie chwalę
tę zmianę. :)

Pozdrawiam!!!

Atlantis