Uszkodzony procek - co o tym myślicie.

Autor: LiT <ltkascha_at_op.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 12:42:17 MET DST

Witam.
Kupiłem procek na eBay. Według opisu był OK, biło się o niego 20 osób, ale
po włożeniu do płyty po prostu nic nie działa. Nie piszczy, nie bootuje...
Totalna martwota.
Przed włożeniem mi podpadł, bo ma uszkodzony rdzeń. Niewiele ale jednak.
Wygląda jak na zdjęciu.
http://i6.photobucket.com/albums/y232/Ted47/Processor.jpg
Pod paznokciem można wyczuć jak gdyby rysę (pęknięcie?) - widać to też na
zdjęciu.
Zapakowany był bardzo dobrze, więc nie było szans na uszkodzenie w czasie
transportu.
Co o tym myślicie? Oszustwo? Do prawnika z tym?

--
Pozdro
Tadek