Re: Prośba o ocene konfiguracji

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 12:40:29 MET DST

Dnia Sat, 20 Aug 2005 10:00:00 +0200, ggs napisał(a):

> Eee , dlaczego nie ta skala ?
> Slyszales jak kreca TERAZ coolery z P4 (ale ladny rym)?

Tak słyszałem - są nadal zdecydowanie głośniejsze niż chociażby pentagram
którego posiadam. To nie ta skala porównawcza.

> Sa znacznie "inteligentniesze" w pracy niz kiedys , kiedy to wyly sporo na
> wyrost mimo ze wcale az tak krecic nie musialy.

Fakt, teraz nie kręcą ię tak szybko jak onegdaj, ale i tak zbyt szybko.
Gdyby cały czas się kręciły na 1500 RPM, to by było fajnie (tylko
temperatura by skoczyła do 90 stopni)

> Od biedy i ostatecznie uwazam ze moga byc. Kiedys jednak nawet w taki sposob
> byly niemal nie do przyjecia.

poprawa jest zauważalna (a raczej słyszalna), z tego wzgledu, że stare
prescotty zdecydowanie mocniej się grzały niż te nowe i dlatego obecnie
wiatraki kręcą sie wolniej (i lepiej dostosowują obroty do temperatury).
Nie zmienia to jednak faktu, że jak dla mnie to nadal jest zdecydowanie za
głośno.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]