Re: Gigabyte K8N Ultra9 - pare problemow/pytań

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 12:18:41 MET DST

Dnia 20 Aug 2005 07:54:14 GMT, Andre napisał(a):

> pisza... a przynajmniej pisali... ja mam plyte gigabyte jeszcze na
> socket A ale w miare nowa (pod wzgledem technologicznym) i mam wzmianke
> o tym w instrukcji. poza tym na stronie na 100% o tym pisza.

W nowszych płytach też o tym piszą, tylko że bardzo to ukrywają. W moim
przypadku instrukcja ma 80 stron, a info o Ctrl+F1 znajduje się na 78
stronie. Komu by się chciało czytać aż tyle stron. Ja zazwyczaj w
instrukcjach czytam rozpiskę dotyczącą podłączenia pinów do przedniego
panelu (a nuż coś producent zrobił po swojemu).

> no to gdzie pchasz paluchy ;)

taki gorący radiatorek jest bardzo fajny. Jak wstaję z rana, to zapuszczam
kompa, kładę patelnię na radiator i smażę sobie na tym jajecznicę (pychotka
:))

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]