dell c600 i wedrujaca myszka

Autor: Adam.B <ad_b_koman.tojuznie_at_op.pl>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 10:19:43 MET DST

Witam,
Mam nastepujacy problem, po zainstalowaniu Windowsa XP na laptopie Dell
latitude c600 wskaznik myszki sam przesuwa sie w prawy gorny rog ekranu.
Pod linuxem wszystko wydaje sie byc w porzadku, dlatego zainstalowalem nowe
(nie wiem czy najnowsze) sterowniki do touchpada ze strony della. Niestety nie
pomoglo
Poza tym problem ten nie wystepuje zawsze, czasem jest dobrze, czasem wskaznik
porusza sie powoli, a czasem bardzo szybko
Nie wiem czy to problem sprzetowy czy programowy, dlatego pozwolilem sobie
wyslac ta wiadomosc na kilka grup:
pl.comp.pecet
alt.pl.comp.os.windowsxp
ms-news.pl.windowsxp