Wentylator na chipsecie w Asus K8N4E Deluxe

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Sat 20 Aug 2005 - 01:00:46 MET DST

Witam! Mam plyte jak w temacie! Na chipsecie wentylatorek chodzi na
9000rpm... wiem zaraz powiecie zeby wywalic wentylator, ale moze szlo by po
prostu wyjac wtyczke?
Ma on nietypowe mocowanie... nie mam na nim srubek, tylko jakies sprezynki
otaczaja to, co powinno byc śrubą!
Czy wyjecie wtyczki nie zaszkodzi?
Powiem jeszcze, ze sam wentylator asusa oadzony jest w takim radiatorze...
To takie 2 w 1 :) Radiator, w srodku niego wyciete kolko i tam osadzony
wentylator! Teraz wg
speedfana pokazuje mi ze na chipsecie mam 46 stopni i tak sie utrzymuje, to
samo pokazuje bios plyty!
Czy ktos cos zaradzi? Wolalbym wentylatora nie wymieniać, bo na wygląd jest
on jakiś nietypowy (chodzi o mocowanie)

Pzdr
Jurak