Re: Prośba o ocene konfiguracji

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 22:10:37 MET DST

Dnia Fri, 19 Aug 2005 21:40:12 +0200, Email napisał(a):

> Komp ma być cichy

cichy komp? To co tam robi wentyl od wersji do P4 BOX (lub ten beznadziejny
Spire w AMD)? A ten zasilacz 350W to pewnie też za cichy nie będzie. Jak
chcesz mieć ciszę to musisz wybulić dodatkowe 200-300 zł.

> i gotowy na win64, z założenia nie do grania, ale ma
> odtwarzać filmy i muzykę na przyzwoitym poziomie oraz bez problemu
> obsługiwać aplikacje biurowe/księgowe + RAID 0/1 (chociaż ni9e wiem na
> pewno - chcę żeby był szybki pod win64).
> Ważne musi mieć LPT i przynajmniej 1 COM. Dzięki za sugestie.

Do takich zastosowań to sempron na S754 ci wystarczy - do księgowania i
filmów potężnych procesorów nie trzeba. No i nie wiem dlaczego sie uparłeś
na Windows 64-bit. Na razie i tak nici z tego systemu z powodu braku
sterowników do wielu urządzeń.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]