Skaner Plustek OpticProST 64??

Autor: Piotrek <rylen_at_man.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 20:49:19 MET DST

Potrzebny mi jest skaner. W zasadzie do skanowania filmow
czarno-bialych robionych 30-45 lat temu (nazbieralo mi sie
okolo 30 rolek) znalazlem cos takiego
 http://www.chip.pl/arts/kth/kth_136482.html
Czy to jest dobry wybor? jutro chcialbym go kupic
o ile w Lublinie gdzies dostane.
I tu mam pytanie: czy w tej cenie 650zl cos lepszego dostane?
A moze ktos ma taki skaner i skanowal nim czarno biale klatki,
to prosil bym o uwagi, bo generalnie slyszalem ze skanery
z przystawkami do slajdow to badziewie...
No ale ten ma rozdzielczosc 3200x 6400 dpi,(optyczna) przetwornik CCD
i lampe z zimna katoda.
rylen@man.pl