Re: Nowy wentylator na Athlona XP

Autor: Jasio <tak_at_nie.pl>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 21:03:39 MET DST

Misiek napisał(a):
> Witam,
> Konfiguracja jak w sigu. Rzecz w tym ze BOXowe chlodzenie daje d...y i przy
> starcie kompa wyje (pozniej sie uspokaja i cichnie). Czas na wymiane.
> Na chwile obecna chce wymienic tylko wentylator a nie caly cooler bo powoli
> przymierzam sie do WC.
> Wentylator ma wymiary 60x60x(chyba 15)...
> Pytanie: Moge zamontowac na radiatorze to http://mcs.pc.pl/produkt403.html
> ?
> Czy radzicie cos innego?

Tobie ten box też głośno chodzi? Też się zastanawiam nad zmianą
wiatraka, ale nie na WC. Mnie albo on albo chieftec 360-302 się
zestarzał. Na identycznym procesorze i płycie uzyskuje 3200+ ale przy
1.8V, a i tak Prime95 się rzuca, choć ja mam taką dziwną konfigurację,
że 3 kingstony 512 chodzą w dualu.

Pozdrawiam