1. Czy zasilacz modecom Feel 350W wystarczy? 2. Pamiec RAM

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Fri 19 Aug 2005 - 16:11:39 MET DST

Mam taki zestawik:
Asus K8N4-E Deluxe
Sempron 2600+
2 x 512RAM Apacer
Sound Blaster Live 5.1
GeForce 6600 Galaxy PCI-E
Sieciowka dodatkowo na slocie PCI
1x HDD 80GB
1x Toshiba DVD, 1x LiteOn 1633 DVD-RW

i chciałem zapytać czy zasilcz 350W (jak w temacie) starczy na ten zestaw
czy lepiej zastanowić się nad jakimś mocniejszym? Działa mi wszystko bez
problemu, jednak pytam ze względu na przyszłość! Może kiedyś coś dołoże do
kompa i nie wiem czy nie bede zmuszony zmienić! Chciałbym już teraz wiedzieć
czy mocniejszy zasilacz byłby wskazany!

I jeszcze jedno pytanko: gdy kupiłem kompa pamięci były domyślnie taktowane
333! Z tym że obydwie to czterysetki, tylko jedna to CL3 a druga CL2.5! CL3
była dołożona dodatkowo po zakupie z wcześniejszego sprzętu (kilka miesięcy
temu kupowana)
Ustawiłem je jako manual na FSB200 (czyli taktowanie 400), CL na 3 i reszte
na 8-4-4-2
nie wiem czy dobrze podalem ale opisze to dokladnie bo sie nie znam tak
dobrze
Min RAS Active Time - 8
RAS To CAS Delay - 4
Row precharge Time - 4
1T/2T Memory Timing - 2
CS to 3 i taktowanie 400mhz!

Czy takie ustawienie jest dobre? Moge tak mieć? Nie wiem dlaczego gdy miałem
na auto to widział mi je jako 333 (Single Sided)
I co to wogole za roznica single sided czy double sided! Bardzo bym prosił o
wyjaśnienie tych różnic single sided a double sided, ewentualnie jakiś link
gdzie będzie to normalnie wytłumaczone:)!

Z gory dziekuje za sugestie, odpowiedzi itp
Pozdrawiam, Jurak